دوشنبه ۰۵ شهریور ۰۳

مرکز فروش انواع ویپ در ایران

تفاوت پاد ماد با پاد سیستم

۲ بازديد

تفاوت پاد ماد با پاد سیستم چیست؟ اگر سررشته از از دنیای ویپینگ ندارید و می خواهید برای تست ویپینگ یکی از آن ها را امتحان کنید بهتر است تحقیقات مورد نیاز را داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. دو نوع از مدل های ویپینگ پاد ماد و پاد سیستم می باشند. به نظر شما تفاوت پاد ماد با پاد سیستم در چیست؟ ویپینگ، صنعتی که مانند هر حرفه و صنعت دیگری در دنیا درحال پیشرفت و توسعه است.

صنعت ویپینگ

در صنعت ویپینگ تغیرات زیادی وجود دارد مانند: انواع و طرح بدنه، طعم و مزه جویس و..‌.. یکی از دلیل های محبوب بودن سیگار های الکترونیکی در دنیا این است که به افرادی که به سیگار های کلاسیک اعتیاد دارند کمک می‌کند تا سیگار های الکترونیکی را جایگزین سیگار های کلاسیک خود کنند چون ضرر های ویپ و پاد ها کمتر از سیگار های معمولی است.

این نوع دستگاه ها درسال ۲۰۰۳ اختراع شد که مخترع آن یک داروساز چینی به اسم هان لیک (Hon lik) بود ولی قبل از آن شرکت های دخانیات و تنباکو از اوایل سال 1963 (۱۳۴۱ شمسی) دستگاه هایی به اسم آئسرول نیکوتین (Aesorol Nicotine) تولید میکرد که شباهتی به سیگار های الکترونیکی کنونی داشت.

امّا در صنعت سیگار الکترونیکی کدام نوع بهتر است؟ تفاوت پاد ماد با پاد سیستم چیست؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را بیابید.

پاد ماد و پادسیستم

در این صنعت برند های زیاد و انواع دستگاه هایی برای استفاده وجود دارد که کارایی و ویژگی هرکدام با یکدیگر متفاوت است اما پر استفاده ترین سیگار الکترونیکی، پاد ماد ها و پاد سیستم ها هستند. اما از این رو حتما کنجکاوید بدانید کدام یک بهتر است امروز می‌خواهیم به تفاوت پاد ماد و پاد سیستم بپردازیم

پس با ما همراه باشید در این سفر پر دود!

پاد ماد چیست؟

این دسته دستگاه سیگار الکترونیکی دوکاره، هم بخاطر کمک کردن به ترک سیگار های کلاسیک و همینطور بخاطر طراحی ساده و زیبا،امکان حمل راحت تر به محبوبیت بین مردم و درنهایت کمی مشهورتر هستند

یکی از ویژگی های خوب پاد ماد تنظیمات ساده است که با از بین بردن تنظیمات سخت سایر مدل ویپ ها توانسته یه موفقیت برسد و این یکی از تفاوت پاد ماد و پاد سیستم است که قابل توجه قرار گرفته.

دستگاه های پاد ماد بیشتر از ۶ یا ۷ قسمت تشکیل شده که آنها شامل:

1_بدنه دستگاه (که معمولا به اسم ماد شناخته میشود)

2_ پورت شارژ

3_ دکمه خاموش روشن

4_باتری (پاد ماد ها هم باتری داخلی و هم باتری بیرونی دارند)

5_کارتریج (کویل در قطعه ای به نام کارتریج جاز ساز شده و مایع جویس هم داخل آن ریخته میشود)

6_کویل (در برخی از این نوع دستگاه ها کویل به کارتریج متصل است و عوض کردن آن به تنهایی ممکن نیست اما در برخی از مدل ها میتوانید کویل را جداگانه و به تنهایی عوض کنید)

7_چراغ LED (که در همه مدل ها رایج نیست ولی در برخی از مدل ها نه تنها رایج است بلکه با رقص نور هم همراه است)

تفاوت پاد ماد با پاد سیستم

تفاوت پاد ماد با پاد سیستم

از ویژگی های دیگر این دستگاه ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

تنظیم کردن میزان دود و طعم رسانی، کیفیت مطلوب و بالای بدنه، حفاظت و امنیت بدنه و با دو مدل کویل مناسب سالت و جویس سازگار میشود که امکان استفاده پاد ماد به عنوان پاد سیستم و هم به عنوان ویپ را به مصرف کننده می‌دهد و باعث تفاوت جالبی در میان پاد ماد و پاد سیستم شده.

حالا آگاهی کاملی از پاد ماد داریم نوبت برسی و مقایسه تفاوت پاد ماد با دستگاه دوم هست.

پاد سیستم چیست؟

حالا پاد سیستم چیست؟ پاد سیستم هم مثل ویپ یک سیگار الکترونیکی است که برای شما پامند یک سیگار عمل می‌کند اما با این فرق که تنباکو پاد سیستم مانند تنباکوی سیگار کلاسیک نمی‌سوزد! فرق این دستگاه با سیگار های الکترونیکی دیگر در نوع مایع استفاده شده در آن است که به آن سالت گفته می‌شود. در بخش برسی پاد ماد حتما متوجه شدید که در پاد ماد از جویس استفاده میشود، اما پاد سیستم با تفاوت های دیگر از بقیه سیگار های الکترونیکی جدا میشود.

اطلاعات بیشتر: بهترین پادسیستم 2024

تفاوت پاد ماد با پاد سیستم

یکی از تفاوت پاد سیستم با پاد ماد می‌توان به متفاوت بودن مایع های قابل استفاده در هر دستگاه اشاره کرد، که مایع استفاده شده در پاد سیستم (سالت) بین ۲۵ تا ۵۰ گرم نیکوتین دارد و همینطور به نام جویس های نیکوتین بالا شناخته می‌شوند اما مایع استفاده شده در پاد هم می‌تواند سالت (ایجویس نیکوتین بالا) و هم جویس نیکوتین پایین باشد.

اما اجزای اصلی پاد سیستم چیست؟

1_لبه یا دهانه

2_محفظه کوچیک برای ریختن سالت

3_ کویل

4_دکمه برای خاموش و روشن کزدن دستگاه

5_ پورت یا سوکت شارژ

6_ چراغ LED(که برای همه ماد سیستم ها لحاظ نمیشود)

اما همه چیز به یک پاد سیستم خلاصه نمی‌شود

که این گزینه باعت میشود در مقایسه پاد ماد و پاد سیستم، پاد سیستم آپشن و گزینه قابل توجهی داشته باشد. پاد سیستم ها هم به دودسته تقسیم می‌شوند.

تفاوت پاد ماد با پاد سیستم

تفاوت پاد ماد با پاد سیستم

1_ پاد سیستم قابل پر کردن

2_پاد سیستم های مخزن بسته یا یکبار قابل استفاده

همانطور که می‌دانیم پاد سیستم های قابل پر کردن دوباره توانایی پر کردن دوباره کارتریج دوباره را دارند که این گزینه برای پاد سیستم های یکبار مصرف قابل اسفاده نیست! اما آیا مدل یکبار مصرف منظور به "یک بار استفاده عام" است؟ خیر، این تو از پاد سیستم ها بیشتر اقتصادی اند و به معنای عام یکبار مصرف بودن نیستند.

اطلاعات بیشتر: سالت نیکوتین چیست؟

چون پس از استفاده و بخار شدن مایع درون کارتریج، شما می‌توانید کارتریج جدید و مخصوص پاد سیستم مخزن بسته را جداگانه تهیه کنید و دوباره از آن استفاده کنید. اما در حالت عادی و معمولی یک سیگار پادسیستم سالت کمتری را ذخیره میسازد به همین دلیل قدرت پاد هم کم است با توجه به سالت که این هم یکی از تفاوت های پاد ماد با پاد سیستم است.

در آخر به مزایای کلی پاد سیستم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1_پادسیستم توانایی تامین کردن نیکوتین بدن انسان را دارد

2_برخلاف سیگار های معمولی و کلاسیک به محیط زیست زیان کمتری می‌رساند

3_اقتصادی بودن دستگاه

حالا که درباره هردو سیگار الکترونیکی اطلاعات داریم و از تفاوت پاد ماد و پاد سیستم خبر دار هستیم تصمیم گیری ساده تری درپیش داریم؛ معمولا برای افرادی به دنبال ویژگی و مزایای جدید تر از سیگار های کلاسیک هستند یا برای افرادی که برای سرگرمی از سیگار های الکترونیکی استفاده می‌کنند پاد ماد توصیه می‌شود

و برای افرادی که به دنبال راحتی و عملکرد ساده تری هستند،همینطور برای کسانی که به دنبال ترک اعتیاد به سیگار های سنتی هستند پاد سیستم پیشنهاد می‌شود چون نیکوتین سالت کاملا می‌تواند با افراد سیگاری، سازگار شود اما باز هم با این حال باید باتوجه به علایق،علم و وضعیت خود تصمیم بگیرید و با توجه از برداشت خودتان از تفاوت پاد ماد و پاد سیستم، تصمیم گیری کنید.

در آخر هم جالب است بدانیم که نیکوتین همه سیگار های الکترونیکی صرفا برای رهایی کامل از سیگار های معمولی و سنتی نیست و می‌توان به عنوان یک جایگزین کم ضرر به صنعت ویپینگ نگاه کرد. شما می توانید برای خرید و یا دریافت قیمت انواع ویپ به وب سایت vape3p مراجعه کنید.

 
 
 
تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.